Ökad sexlust?

Jag läser ju mycket sånt här nu…… Sexigt värre och det är väl inget att skämmas över. Varför ska sånt här vara så laddat och så pinsamt? Va fasen alla njuter vi väl av att rumla runt i säcken? Du gör det, han gör det, hon gör det, jag gör det, vi gör det och de gör det.
Vi borde anamma lite mer 70-tal i vårt relationstänk!

Alla vi som har barn, JA resten av familjen vet att ni minst pippat en gång för var barn, haha! Det går liksom inte lura någon där….. Jag tror knappast ni andra kan lura någon heller 🙂 och barn…. JA era föräldrar har haft intimt umgänge eller pippat på en parkbänk för att du ska finnas till och visst är det ganska fint ändå..

20131101-165034.jpg
Bilden har ingenting med texten att göra, det var liksom den första osexiga och opublicerade bild jag hade i kamerarullen!

Men vad jag tänkte på är, finns det någon av er där ute som efter att ha lagt om kosten nu har ett bättre samliv med sin partner?
Det är ju oftast så, tar man mer hand om sig själv och ofta vid viktnedgång, så mår man bättre och ens relation blir bättre?

Jag hittar bara studier som inte är relevanta då det är kostomlägg och ökad sexlust jag är intresserad av, det verkar bara finnas teorier och för mig är en teori med verklig praktik bakom ofta lika trovärdig (om inte mer) än en slumpmässig studie.
Känner du för att dela med dig så får du gärna vara anonym, om du tycker det är jobbigt att lämna namn.

Ja just det, Håll utkik för på söndag kommer det upp en sexig och hälsosam tävling för att fira att ni är så jävla bra, precis som ni är! ❤️

2 thoughts on “Ökad sexlust?

  1. jag har varit lååångt nere i “ingen-lust-träsket”. Trodde att det berodde på övergångsåldern, men NÄ! Det berodde på eländiga statiner, stress och “lyckopiller”. När jag lyckats få ihop mej själv och kastat alla piller åt h*e med hjälp av LCHF och KBT börjar jag så småningom känna att jag har en kropp igen. Till stor förnöjelse för min tålmodiga man som är väldigt aktiv trots att han är snart 70 år

Leave a Reply

