Guldknappen

God morgon min vän,
Här vaknas det numer allt som oftast av att Polly kommer in och hoppar i sängen och viskar “Mamma” och när jag låtsats inte höra så går ljudnivån upp till “MAMMA” ❤️

20131101-080833.jpg

Igår så körde det ihop sig lite på Restaurangen i Skövde så jag bytte skift i Falköping och svirade om till min nya guldknappade kockrock!

20131101-081451.jpg

När jag körde hem igår så var vädret ruskigt, mörkt som tusan, regn som slog på vindrutan, jag såg inte mycket alls och jag fick där en sån härlig känsla mitt i regnet (!?) och låten “I’m driving home for Christmas” smög sig fram. När jag saktade in och tog avfarten till Tidaholm så kom jag på mig själv nynna på den….

Vart är vintern i år? När kommer snön?
Tänker du på jul redan eller tycker du det är för tidigt?

4 thoughts on “Guldknappen

  1. Jag älskar julen så nog tycker jag det får bli jul snart 🙂 Däremot avskyr jag vintern och kölden så när december är över vill jag hoppa över några månader tills det blir vår 🙂

  2. Åh, min favvojullåt! Jag längtar galet mycket till julen! Mest för att få ställa fram ljusstakar och sånt, det blir ju så mysigt då. Har aldrig brytt mig om julen fram till för två år sen när E kom 🙂 något hände, helt klart!

    Ha en fin helg! Kram!

Leave a Reply

