En födelsedag!

Idag fyller världens bästa och knasigaste lille pojke 1 år! Vår älskling har blivit så stor! Känns som han är äldre ibland och att jag inte hinner med. Att gå när man är 9 månader och att klättra upp och ner i soffan när man är 1år ger mig hjärtsnörp, ja jag är den där mesiga mamman som nojar något fruktansvärt, men klart jag inte vill att grabben ska slå sig!

20131030-141200.jpg
Vi har firat med paket, bus och mys!

Igår testade jag att göra sötpotatispommes med kycklingfilé till barnen. Shit pommes frites vad de åt! Vad skönt att de gillar mammas mat!

20131030-141631.jpg

Leave a Reply

