And then there was a storm

Jaaaa underbart mysigt med regn och blåst när man sitter inne i soffan, kollar gamla avsnitt av min all time favourite serie The Big Bang Theory! MEN mindre mysigt är att min älskade bättre hälft är strandad i Göteborg…. Alla tåg inställda!
Det suger bokstavligen kuk! Jag som så hade sett fram emot en myskväll med god mat och filmmys med min man.

Så…. Alldeles allena åt jag kycklingfilé, café de paris sås och grönsallad med katterna i knät och med Sheldon som sällskap på tvn. Nä det går ingen nöd på nån av oss, jag har haft damsällskap i form av bästa Ullis för lite skvaller och älskling är inhyst på Scandic…

Surfar hotell nu… Vi ska ner och kolla på Depeche Mode i december och vilken tur vi har, det infaller på samma datum som vi firar ett år som förlovade ❤️ ljuvligt! Konsert, hotellnatt och barnfria. Att bara få rå om varandra! Åh vad jag längtar!

20131028-230834.jpg
Bild från ifjol när familjen var på Jul på Liseberg.

Hur spenderar du din stormiga kväll? Eller det kanske inte stormar hos dig?

Leave a Reply

