Att ordna kalas

Hej min vän, jag har fortfarande inte kommit ur min pyjamas, haha!

Vår vackra fina kloka tös fyller 2 år idag så vi har öppnat paket i sängen, myst och busat massor och medan barnen var bänkade framför den nya väldigt uppskattade Mimmi-dvdn så passade jag på att röja… Dammsuga, moppa, damma, baka fröbröd och sånt där som jag inte hinner imorgon eftersom jag jobbar ikväll.

Tänk vad fort tiden går, för två år sedan vid 03.40 kom vår finaste tjej till världen!

20131025-130937.jpg

Imorgon blir det lite kalas för barnen, Pysen fyller ju nästa vecka så vi har slagit ihop det.

Vad bjuder man på då?
Eftersom jag jobbar ikväll och vill göra det lätt för mig så blir det lunchbuffé 🙂
Vad exakt får ni se imorgon!

Har ni några smidiga kalastips?

Leave a Reply

