Leverans

Jag hämtade ju ut ett paket idag på vårt lokala utdelningskontor 🙂
Alltså, det är alltid så ljuvligt att öppna paket från Liveo.se det är med omsorg och personlighet som det packas!

20131023-135714.jpg
Vilken service, söta klistermärken och inslagna. Det gör iallafall mig glad!
Jag har fyllt på med lite mungbönpasta och kryddor. Även torkad Havtorn som jag ska prova.

20131023-135810.jpg
Jag älskar dessa kryddor, de är dessutom helt fria från tillsatser. Alltså både gluten och sockerfria och inga E-nummer. Hur bra är inte det!?

Vart handlar du dina kryddor?

Leave a Reply

