Succé

God morgon kära du,
Jag är så pigg, oförskämt pigg för att ha klickat ut 03.30 igår och klev upp nu vid 09.00 för att jobba igen.. Jag lovar att det är LCHF och kaffe jag har att tacka för det. Inga undantag alls ger mig energi som fan 😉

Så otroligt mycket folk det var igår, fullt hus med andra ord vi hade inte fått in en enda kotte till! Så succéfredag, vår första fredag öppna! Nu hoppas vi på en liks bra lördag!

Måste bara säga hur kul det verkligen är när ni kommer in och säger hej! Blir så glad och jättekul att få ansikten till bloggar och instagram. Igår måste varit rekord, ni var nog närmare ett tiotal som vad om menytips LCHF-style! Kul!
Tänk om jag kan få in det på menyn hihi!

Nä bäst för den här tanten att snöra på jobbskorna!

All kärlek,
Mickan

Leave a Reply

