Glädjetjut!

God morgon min vän,
Har du sovit gott?

Jahooooooo, *hoppa upp och ner* min platå har äntligen börjat ge med sig! Jag har stått ganska stilla med min viktminskning i några veckor! Inget som irriterat mig utan jag vet att kroppen måste landa, ladda om och startas om.

Men igår morse märkte jag lite skillnad och idag -0,4 från igår.

0,4kg det är väl ingenting tänker många! Ta 400gr av någonting i din hand och så ser du hur litet det är! Jag är jättenöjd!

20131016-070601.jpg

Det är segt som fan att vänta ut en platå! Du vill skynda på kroppen, du vill nå snabba resultat och du har inget tålamod vad gäller din kropp. Det allra bästa du kan göra vid en platå är att vänta, kör på som vanligt och försök att inte stressa.
Börja inte experimentera en massa med kostbyten, kosttekniker….

Glöm för bövulen inte att tänka att -100gr är faktiskt mycket!!!

4 thoughts on “Glädjetjut!

  1. Sitter här o nickar igenkännande. Jag är den som inte har tålamod. Ger upp för lätt. Men jag är envis. Lite i taget. Och du? Att gå ner en ask Bregott är minsann inte illa alls! 😉

    Tack för pepp!

Leave a Reply

