Jag lever

Jag överlevde helgens 43 timmar på jobbet och 5 timmars skola! Härligt!
Jag kommer nog vara slö som en mört ett tag innan jag vänjer mig vid att jobba heltid igen, jag har ju faktiskt haft den otroligt magiska lyxen att ha varit hemma med mina barn i två år, om man inte räknar att jag jobbat extra då och då…

Vad har du hittat på i helgen min vän?

Öppningen igår gick över förväntan!

20131015-123810.jpg
Många glada, nöjda gäster. Fullsatt restaurang och vi är så nöjda med vår nya personal!

Så kul att det kom in några “instagram” vänner bara för att hälsa på mig och för att äta efter mina LCHF-tips! Jag blir så otroligt glad när ni kommer och hälsar och presenterar er, alltid så roligt och speciellt att få ett ansikte till ett konto eller vad man ska säga ❤️

Leave a Reply

