I mina skor…

God förmiddag min vän, snart är det lunch och halva söndagen har passerat.
Jag är mör i kroppen och ganska seg i knoppen efter helgen, det är tur att vi inte öppnar restaurang varje helg kan jag känna, haha!
Igår natt klockade jag av 26h från fredag kl 17. Puh, jag kan lova att jag gått mer än de där rekommenderade 10 000 stegen om dagen haha!

20131013-120308.jpg
Det är helt underbart att vakna till barn som ropar mamma, mamma, himmel vad gott det kan göra själen att snufsa och krama om ens små.

Idag ska jag ladda energi, plugga, mysa med älskade familjen, laga något gott (eller hämtmat?) och bara ladda inför invigningen imorn…..

Vad ska du hitta på idag?
Mer så, hur går det för dig med maten och träningen?
Massa kramar!

20131013-121916.jpg

Leave a Reply

