Naturligt D-vitamin och frisk luft!

Vilken ljuvlig höstdag!!! Jag smäller av!!!

Vi passade på att njuta av förmiddagen i skogen med barnens Moster. Så mysigt! Barnen har upptäckt allt möjligt och myrstacken var nog roligast! Tänk om man kunde se världen genom ett barns ögon hela livet, skulle inte det vara underbart så säg!

20131011-134723.jpg
Åh vad vi har lapat D-vitamin! Frisk luft gör dessutom susen för kroppen och visst känner man sig så mycket mer energifylld när man varit ute!

Jag behövde det här idag, mysa, busa och skratta så kossorna börjar råma högre och högre! Nu har jag nog tankat energi för ett tag, jag kommer vara pigg som en mört på jobbet sen haha!

20131011-135026.jpg
Det är min syster som lekt lite med kameran! Jag känner mig inte bekväm än framför utan håller mig som sagt mest bakom kameran, men vem borde man inte känna sig någorlunda bekväm med om inte ens lillasyster.

Leave a Reply

