Projekt helkroppsspegel

Hm….. Måste införskaffa en helkroppsspegel som inte är bucklig eller fläckad och som inte bor i badrummet 😉

Ett tamt försök till en dagens på denna tant!

20131007-134117.jpg
Klänningen är från Veromoda och ganska orange i färgen! Känns perfekt nu i höst med ett par boots eller converse och en snygg skinnjacka!

20131007-134237.jpg
Vet du…. Jag börjat känna mig riktigt hemma i min nya hårfärg!

Hur många speglar har du hemma?
Är du samma som jag, speglar dig i allt som reflekterar när du är ute och spatserar i stan, inte av fåfänga utan av ren nyfikenhet och olika spegelbilder och olika vinklar? Haha!
Gör det, prova, oftast ser man mycket längre ut i spegelbilden i ett skyltfönster, vilket är till min korta fördel haha!

Sen är vissa fönster inte alls till din fördel, är de lite bucklade så kan man se mer ut som en michelingubbe än annat…
Eller en höna, lång hals, spretiga ben och fluffkropp…. Jag gillar hönor, jag kacklar säkert som en….

Leave a Reply

