Ljuvliga Söndag!

God Söndag min vän,
Hur mår du? Har du något roligt planerat idag?
20131006-121243.jpg

Som mamma här i huset försöker jag ta tillvara på traditioner som Söndagsmiddag! Minns hur Mor & Far-föräldrarna allt som oftast dukade upp riktig husmanskost på just Söndagar. En anledning till att mysa och ladda om innan en ny vecka började.

Just då kanske jag inte riktigt uppskattade alla kokta grönsaker…..

Min söndag började av att jag vaknade av kattklor som retades och barnskratt från nerevåningen. Det är ljuvligt om något!

20131006-121304.jpg

20131006-121314.jpg
För visst är det så för oss flesta att livet och dagarna passerar i 100blås… Vi måste stanna upp och njuta lite emellanåt ❤️

Leave a Reply

