För gott….

Alltså jag tror min spärr är helt förstörd! Du vet den där spärren när något är så djävulusiskt gott att man inte kan sluta att äta….. Fast man är mätt! Proppmätt!

Middagen igår gjorde att jag var fortfarande väldigt mätt här imorse. Ingen frukost för min del, ställde mig och gjorde 2kg köttbullar istället.
Men så for vi in till Skövde, gick på loppisar, handla lite i butik och så åt vi på Kryddan!

20131005-151613.jpg
Jag fullkomligen älskar deras oxfilé i tryffelsås men den hör ju till en pastarätt…. Vad gör man?! Jo jag frågade snällt om jag fick byta min pasta mot stekta grönsaker och det gick hur bra som helst! Så jädrans gött alltså att jag nu ligger och totalt bara päser på soffan……

Sicken plufsfia jag är.

Leave a Reply

