Armar…

Jag avskyr att träna armar. Jag gör i stortsett det i brist på annat och för att jag VET att jag vill ha snygga vältränade armar UTAN gäddhäng. Bara bita i det sura äpplet och köra på!
Sen januari (första bilden) så har jag fram tills en månad sedan inte gjort så mkt mer än basövningar, genomkört musklerna och plankan. Nu sista månaden (andra bilden) så har jag kört ett ganska kul upplägg som fokuserar på mycket arm/axlar som min sambo satt ihop. Jag känner jätteskillnad.

20131005-160028.jpg

20131005-160047.jpg

Jag trodde faktiskt inte att det skulle göra så stor skillnad bara på en månad. Men det gör det ju helt klart. Sen 14 januari har gäddhänget minskat markant och även centimetrar… Strax över 5cm mindre än mina armar nu. Men med betydligt mer muskler. De var ju liksom obefintliga förut…. Haha!

20131005-160332.jpg

20131005-160344.jpg
Har du några bra träningstips vad gäller armar och gäddhäng?
Kan inte du berätta lite om vad för typ av träning du gör? Vad tycker du är kul och viktigt för att hålla motivationen på topp?

2 thoughts on “Armar…

Leave a Reply

