Kalla såser!

Det är ju som sagt ingen vanlig dag idag, i vårt hem är det Date Night! ❤️
Jag och min älskade något bättre hälft ska alltså få vara ensamma i några timmar! Haha! Du som inte har barn kommer nog aldrig förstå vikten av att just vara helt ensamma. Bara rå om varandra och njuta lite extra av att bara vara vi och inte föräldrar, även om större delen av kvällen säkert går åt att prata om barnen 🙂

20131004-134325.jpg
Så, jag och Polly har mosat avokado och gjort guacamole, vi har pressat citron och vitlök och gjort en kall sås till barnvakterna ikväll som de ska få till sin lax.
Kanske hade jag varit snäppet smartare om jag städat efter kökssysslorna. Avokado näst intill precis överallt. Men det är så värt det, jag älskar att laga mat tillsammans med min lilla hjälpreda ❤️
Scott, ja han har mest lekt tittut mellan benen på oss. Underbart!

Recept kommer senare, nu ska jag gräva i min något oorganiserade garderob och även ge mig själv en stor tvagning medan barnen sover middag.

Leave a Reply

