Välkommen till nudistlandet

Jag förundras över vissa grejer…. Det är nästan så jag får stoppa huvudet i en pinsamsäck….

Eftersom det är torsdag och hela familjen är hemma och samlad så begav vi oss till badhuset här i stan.

Det är som om det är oskrivna regler så fort man kliver in i ett badhusomklädningsrum, både herr och dam!
Man spatserar helt naken, inga skämselhattar här inte…… Jaaaaaa jag vet det är ett badhus och offentliga delade duschar MEN det finns väl gränser?
Eller är jag liksom där, jag är inte ung nog och heller inte gammal nog att tycka det är helt okej?

I mitt försök att duscha min son utan skrik (han gillar inte duschstrålen) så spatserar en helt okänd naken dam, dock väldigt trevlig, fram. Börjar prata, gestikulera så hela behaget far fram och tillbaka och nästan nuddar örsnibbarna, ja det är nästan så man hör hur blygdläpparna klappar händer…..

Jag är bekväm i mig själv, jag har kommit att gilla min kropp, men SÅ bekväm är jag inte…. Jag typ blundar och hoppas min son inte blir ärrad av denna lustiga upplevelse….

Varpå jag sedan får berättat av min sambo att han och vår dotter råkade ut för i princip samma sak fast med en äldre herre som tyckte det var okej för barn att vara “nyfikna”…. Medan han typ svängde sin schnabel…… Öhm……..

Haha, snälla säg nu att det inte bara är jag som är absolut dödspryd eller???

2 thoughts on “Välkommen till nudistlandet

  1. Den var faktiskt ganska komisk. 😀
    Att ha gemensam dusch har jag aldrig råkat ut för i badhus. Visserligen har jag sett en kvinna strax över 30 årsåldern med sin lilla dotter komma in i herrarnas dusch när jag ensam stod och duschade där men det är en annan historia 🙂

Leave a Reply

