Att vakna av sitt eget dreggel

God morgon min vän, eller mer så blöt morgon för min del… Älskling väckte mig runt 6 med en puss innan han smet iväg på kurs i dagarna tre. Jag måste ha stensomnat för jag vaknade senare alldeles yrvaken av att jag trodde jag drunknade…. Av mitt egna saliv! Haha! Smaskigt värre! Dagens minus är blöt kudde!

20130930-084927.jpg
Vi ska klä på oss och gå och mata ankorna nu, bilden tog jag i lördags när vi promenerade runt och tittade på konst på konstnatten.
Samma ställe är på dagtid som en ank-bordell. Det kvackas, pippas och nyps frekvent.

Om man ska tänka på det här med artegen föda! Vad matar man då ankorna med? Mask, små firrar? För vem egentligen kom på att ankor vill ha bröd?
Äter ankor LCHF? 😉 äter ankor HCLF? Knappast va?

Förresten, på konstnatten så gick vi förbi en så otroligt maffig och snygg skulptur! Tänk att ha den i trädgården!

20130930-085448.jpg
Visst är den häftig!

Leave a Reply

