For one night only….

Det är höst och alla gnäller om hösthårfärg hit och hösthårfärg dit men vågar sen ändå inte göra något åt det… Mitt hår, ja jag älskar det! Att det blivit långt, yvigt, vippigt och självfall lika mycket avskyr jag det för att det är toppslitet, har lång torktid och för att samma färg för länge tråkar ut mig….

Men det är lugnt serru… Jag fixade det idag! Hade en burk färgschampoo kvar från mina yngre vilda dagar…

20130929-230602.jpg
Nöjd?! Mnja…. Topparna kunde blivit lite mörkare! Jag var för ivrig att tvätta ur tror jag….

20130929-230734.jpg
Haha barnen kommer ju iallafall hitta mamma lätt i lekparken imorn!

Och det är bara hår……….. Var galen, ät en banan!
Släpp loss lite, det är inte kul att leva efter regler, scheman, normer, planering jämnt…. Rucka kanske på ditt träningsschema, laga någon ny spännande maträtt, pippa baklänges, gå på ett nytt pass på gymmet eller gör något galet för dig själv, köp en ruskigt snygg outfit och gå och handla din bacon eller ta på dig snyggpjuksen med klack och prova kliva över kullerstenstorget…. Men vad du än gör, färga inte håret rosa haha!!

Leave a Reply

