Detox påbörjad!

Sovmorgon, sovmorgon åh det var min sovmorgon imorse! Vet du, min vän, jag snarkade så jädra gött ända till 09.30! Jag prioriterade sovmorgon framför gymmet!

20130929-162651.jpg
Igår slog jag på stort! G/T till middag! Ja inte bara självklart…. Kyckling stod på menyn!

20130929-162755.jpg

Jag frossade ju loss i fredags och det resulterade ju i en fejkgraviduppblåstmage… Jag åt rätt så liberalt igår, drack ju dessutom två G/T och idag hat jag magknip! Väntat!

20130929-162914.jpg
Så här såg min mage ut igår… Ser ju nästan ut som någon bor där inne, så är inte fallet!

Idag vart vi en sväng i Skövde. Hårddisk check, Vinterjacka till Scott check och lite annan bröte.

Käkade på Alpina, kebabsallad med bacon och fetaost för min del. Detox har börjat! Nu ska vi se hur lång tid det tar att bli av med allt vatten i kroppen och min magknip, haha!

Fan vad trött man blir i skallen när man äter sånt man inte är van vid. Känner mig helt dåsig i kropp och knopp! Galet!

Leave a Reply

