7km och BCAA

God kväll min vän,
Jag känner mig helt galet speedad, fortfarande…. Är det någon annan som får sån effekt av BCAA?!

Mannen i huset styrketränar och har BCAA (fria aminosyror) hemma… Jag återkommer om fria aminosyror en annan dag… Men ja det är bättre än proteinpulver. Hur som helst… Så tänkte jag att jag skulle prova…..

Nån mer än jag som får sjukligt med energi? Jag tog en dos innan träning och en efter. Shit jag sprang 7km på bättre tid än jag gjort tidigare, det var liksom som om jag jagade en Chanel…. Jag tog även sönder mina armar lite, inte bokstavligen. Så gött! Körde 16-14-12-10-8-6-4-2 på rodd, latsdrag, bröstpress, curls och biceps/triceps och så slängde jag in 8 intervaller planka och två omgångar av 6-pack abs. Shit! Kände mig knappt ens trött efteråt. Helt sjukt!

20130929-225735.jpg
Jag svettades i dag i min sponsrade tisha från FÖNSTERPUTSKUNGEN! Bästa fönsterputsaren denna sidan solen!

Leave a Reply

