Som en gödkalv!

God morgon min vän, underbar lördagsmorgon eller hur?

Jag är svullnare än en gödkalv, men det blir så när man moffar skit ibland. Japp….. Jag fick i mig kanske 5 nävar chips, 2 nävar jordnötter och en halv Corona igår till filmmyset med min bästa vän Louise. Yada yada snark, det var ett medvetet val och jag har i åtanke att ta reda på hur “lång” tid det tar för min kropp att bli normal igen 🙂 återkommer!

Tills dess… Så ser jag gravid ut!

20130928-080342.jpg

One thought on “Som en gödkalv!

  1. Haha så brukar jag se ut varje kväll, fast liiite större… Har några envisa kilon som ska bort nu!
    Jobbigt när magen sväller för att man äter… men mat e ju så gott!!

Leave a Reply

