Att riva riva ner….

Hur gick den där dängan…. Jag bygger bygger upp, du river river ner?

Äh kvittar… Lyssnar inte direkt på sånt där. Nä här är det mest rock/indie blandat med lite Bamse och Skalman och en å annan “Soft Kitty”.

Idag kom det….. Jag har väntat på det….. Mitt i alltihop när Polly står sjungandes “mommo”, “faffa”, “muu”, “bäää bäää” och låtsats diska vid diskhon…

20130927-125525.jpg
Och Scott attackerar dammsugaren…

20130927-125606.jpg
Det liksom bara rann över….. Det bara kom! Jag har ingen morfar längre….. Det blev så jävla tydligt!

Triviala saker som damm på golvet, russin i varenda soffhörna, legobitar i alla krukor och strumpor både och högt och lågt spelar liksom inte så stor roll längre….

Fy, man säger att livet är tufft! Vi har alla mer eller mindre måsten, ångest, skralt med cash, dålig självkänsla, damm i hörnen, komplex, noja och annat…. Men värst måste nog att bli lämnad. Vet du, jag skulle gärna behållt min övervikt om jag fick ha min morfar hos mig! ❤️

Jag är hellre fet och lycklig än smal och olycklig!

2 thoughts on “Att riva riva ner….

Leave a Reply

