Belöning…..

Hela underbara familjen har varit samlad idag! ❤️
Vilken lyx en helt vanlig torsdag!
Vi har hunnit busa och skratta så där så att man kiknar ni vet… Man ligger på golvet och kippar anda! Det om något ger mig energi! Min fina familj!
Tänk att jag, med en något trasig bakgrund fått något så fint! ❤️

20130926-205222.jpg
Att man kan älska något så mycket är ju galet!

Jag älskar ju också mat, fast inte riktigt på samma sätt haha! Jag älskar att laga mat, äta mat, bjuda på mat, hitta på nya recept och framför allt så älskar jag sättet jag ser på mat nuförtiden. Jag är inte rädd för att äta! Jag äter för att må bra, jag äter för att orka och för att nå en vikt jag har i åtanke…. Och allt detta går numer som på räls… Jag behöver inte ens tänka längre det bara liksom ÄR!
Om du bara visste hur skönt det är!

20130926-205620.jpg
Just det, jag har varit och gjort klart min belöning till alla mina MINUS KILON! Jag förtjänar det och jag ÄLSKAR den! Den symboliserar lite allt möjligt för mig! Livet bland annat… David @davidbergmant på instagram är en duktig grabb som är i början av sin tatuerar karriär!

Han fick även göra om tatueringen lite, jag hade tänkt att ha dessa nummer på ryggen men ändrade mig i sista stund, det blev på underarmen istället och jag är sjukt nöjd! Nu bär jag med mig några av de jag älskar allra mest varje dag ❤️

20130926-210010.jpg

Leave a Reply

