Löp med stil?

Jag har länge funderat på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent…. Vi brukar inte göra så stor grej av det hela men självklart firar vi oss vuxna lite. Jag kan tycka att det är barnens rätt att ha en fin födelsedag och ju äldre man blir ju mindre kvittar det och det är ju sannerligen inte presenterna som är det viktiga utan umgänget.
Nu har jag tittat på zalando.se och hittat massa snyggt!
Kanske ska jag ge mig själv en riktig löparjacka…

20130924-215225.jpg
Visst är den snygg!! Finns i blå och lila också!

Kanske skulle jag vara grym och välja en med färg? Eller så kör jag på helsvart, du vet svarta faran som springer på berget haha!

20130924-215355.jpg
Även dessa kommer från Zalando.se

Jag är ju sjukt sugen på ett par “five fingers” vibram, men samtidigt lite sugen är jag allt på dessa snygga löparskor med uttagbar sula! Kanske en bra inkörsport till barfotalöpning?!

20130924-215542.jpg
Visst är de snygga! Det kan jag ju inte påstå att “five fingers” är…. Men det är ju inte snyggheten jag är ute efter….

Sortera efter träningskläder i huvudmenyn på zalando.se så hittar ni hur mycket snyggt som helst!
Hm…. Nu blev jag riktigt sugen på att lägga om träningen imorgon och bara köra kondition tillsammans med #KOSTOLOGIK30 för det har ni väl inte missat? Passar ju perfekt med några snygga outfits 🙂 för visst är det så, det blir roligare att träna när man känner sig snygg!
Dessa dilemman!

Leave a Reply

