God morgon Göteborg!

Vaknar till trafiksus, hur fasen hörs det upp till 6 våning?
Har sovit som en liten julgris hela natten och känner mig pigg och fräsch som en nyponros…. Eh nä.

Det tar på krafterna att inte vara hemma. Spännande det här, nytt Olearys, ny mat, nytt ställe som tycker jag är krånglig….. Men jag börjat skaka av mig sånt, jag betalar, jag vill ha!

Vi avundade kvällen på Dubliners igår efter att ha studiebesökt både Östra Hamngatan och Avenyn. En ganska lugn kväll för en småbarnsmamma från byn……..

20130921-081914.jpg

Gödkalv blev det till middag…. En vanlig grillrätt, vitlökssmör och sallad som tillbehör för min del… Perfekt lagad men själva köttet var inte min grej…. En ganska pikant fettig smak.

20130921-082026.jpg

Leave a Reply

