En Low Carb frulle

God eftermiddag världen, sitter på tåget hem…. Äntligen får jag pussa på min familj! Åh shit sockerkick vad jag saknar dem! Fåntratt jag vet jag har ju “bara” varit borta sen igår morse!

20130921-154215.jpg
Att kunna titta på Nyhetsmorgon utan avbrott för Doktor McStuffins uppskattades dock imorse, mest för min intellektuella sida, missförstå mig rätt jag ÄLSKAR Doktor McStuffins!

Det är ALDRIG Svårt att äta ute…. Som frukost tillexempel. Hur svårt kan det vara liksom?! Du plockar allt på bordet utom bröd, leverpastej, frukt osv.

20130921-154507.jpg
Scrambled egg var dock under all kritik! Men pålägg, bregott, grönsaker löser det mesta. Yoghurt utbudet var dessvärre fullt av bärsmak… Kaffe, ja kaffe överlever man inte utan 🙂

Nästa stopp, Herrljunga….. Där ska jag inte av!

Har till och med hunnit dra runt min kurskollega på en shoppingrunda… Varför är det så att de flesta män dör inombords när de kommer in i en butik som inte innehåller sprit eller spel?!

Ungar, mamma kommer inte hem tomhänt! 😉

Leave a Reply

