Slå nån i huvudet……

Alltså…… Fy fan vad arg jag är på Apple!!! Det ska bara funka!!!

Uppdateringar hit och dit och i vanliga fall är jag ganska haj på sånt här och uppdaterar frekvent men just ikväll……. Starta om Mac här och starta om Mac där…… Backa up iphonen……. Nej uppdatera iTunes INNAN du kan uppdatera iOS7! Bajs säger jag bara!

20130918-233208.jpg
Hade jag inte varit så rädd om min Mac så hade jag slängt den i huvudet på nån…. Eller väggen kanske….. Nä jag är för snål! Orkar vare sig tapetsera om eller stå utan Mac till nästa veckas fotograferingar…. Hilfe alltså…!

Har jag nu iOS7?! Nä….. Jag kapitulerade, svor lite i all hast efter att jag insåg hur lååååååång tid uppdateringen skulle ta nu när iTunes vad färdigt…. Gav min sambo en puss och stompade tjurigt iväg som en fjortis….!

Hm….. Jag ser flyttade appar framför mig, krångel hit och krångel dit…. Men hur jädrans svårt kan det va eller?! Har jag klarat av en viktresa på -30kg så klarar jag ta mej fan av en Iphone…. Eller?!

4 thoughts on “Slå nån i huvudet……

  1. Ja usch, jag har lärt mig att ALDRIG uppdatera direkt! Det är jättemånga som har haft problem idag så det handlar inte om dig 😉 Shit vilken grym resa du har gjort. 30 kilo!! Wow!! Grattis! 🙂

  2. Du kan uppdatera direkt i telefonen…..inställningar/allmänt/programuppdatering
    Då flyttar inga appar hit och dit……men en säkerhetskopia kan ju alltid vara klokt att ha ifall något går på tok.

Leave a Reply

