Tedrickarmammorna lösa i stan

Igår smet vi ut, fyra mammor. Vi lämnade barn och män hemma för en kväll på stan (Skövde). Jag mutade min familj med pizza haha! Eller det var mer för min egen skull, att jag skulle slippa laga mat haha!

20130914-142225.jpg
Vår pizzabagare här i stan är så skön! Igår när jag kom in så hade han dels fixat min sallad helt perfekt som jag alltid vill ha den (utan att jag behövt be om det) sen säger han “du är så skön, ibland kommer du in i mjukiskläder o osminkad och ibland bara wawawoom” haha! Jag hade alltså smink å lockat hår igår när ja sprang in….. Tack tack!

20130914-142435.jpg
Kass bild men jag hade en långklänning på mig från hm med råasömmar, i grått! Skitsnygg och skön! Jag vart lite optimistisk när jag köpte den så Linnéa som är helt magisk med sin symaskin sydde in den flera cm. Haha! Kanske snart borde jag förstå att jag drar mindre storlekar än min huvud tror.

20130914-142653.jpg
En snabb färd i Linnéas brors EVO efter förfest hemma hos Elin.. Vi hoppade av vid O’Learys och började kvällen där.
Vi avslutade kvällen på Harrys, jag och Ullis (som de pantertanter vi är) smet hem vid 1 med skjuts av en kollega och de andra två röjde tills bussen tog dem hem 🙂

20130914-142958.jpg
Igår var ingen LCHF-kväll för mig, jag drack både öl, sockerfyllda drinkar och åt pommes haha! Skjut mig långsamt idag, jag känner mig gravid och med lätt huvudvärk…. Som jag inte bestämt än om det är kolhydraterna eller alkoholen haha!

20130914-143150.jpg
Just nu….. Just nu gör jag något fruktansvärt jobbigt……. Det kallas tömma och rensa min älskade mormor & saknade morfars lägenhet. Fy säger jag bara! Inte röjandet i sig. Men alla minnen…. Den enda fasta punkten jag haft i mitt liv finns snart inte kvar. Den enda trygghet jag haft, att ALLTID kunna komma HEM! ❤
Det skär i hjärtat! Men jag har klarat mycket och kommer således även klara av detta……… Jag måste!

2 thoughts on “Tedrickarmammorna lösa i stan

  1. Men hallå!!! Har precis börjat läsa din blogg och såg att du bor i Skövde! Jag med 🙂 men tänkte bara skriva att jag skulle gärna vilja höra mer om hur du äter innan träning och hur du tränar och så! 🙂

    • Hej!! Vad kul du hittat hit 🙂 nej jag bor faktiskt i Tidaholm men jobbar i Skövde och falköping. Storstan för oss tidaholmare blir ju Skövde haha 🙂
      Ja visst kan jag skriva lite om det 🙂 kram

Leave a Reply

