#kostologik30 dag 9 & 10

Bumbibjörnarna är bäst!!
Idag har jag kört mitt 10e pass till “bumbinjörnssaften den magiska kraften”

Gårdagens pass var tungt! Träningsvärk i hela kroppen! Sån härlig smärta!
Jag måste ge mig skälv en eloge för hur snabbt och effektivt det är, 13minuter och jag har fått upp en puls! Jag märker redan lite skillnad, som vanligt på midjan först men allra mest på min ork och uthållighet. Jag orkar mer och fler reps under intervallerna.

20130913-082905.jpg
Här får du en riktig “ful-bild” i mitten av squatsjump från gymmet häromdagen!

Hur går det för dig min vän?

2 thoughts on “#kostologik30 dag 9 & 10

  1. Jag är så tacksam för att du delar med dig av träningen. Jag är inne på dag 4. Känns så skönt i kroppen att känna träningsvärken på ställen som jag knappt haft det på tidigare! Jag lyckas fullfölja allt och jag hoppas verkligen på en förändring och förbättring av resultatet. Vill kunna jogga flera km utan att skämmas över flåsandet efter 10 min!

    Jag undrar bar hur strikt kosten bör vara för att förbränna fett samtidigt. Jag äter allt nu fast med motta och tagit bort allt gottis o småätandet. Men klarar inte riktigt att hålla upp en diet

    • Heja dig! Vad kul att det går bra 🙂
      Ja det är en del härliga övningar, jag har sjuk träningsvärk jag också, jag som ändå kört dem en vända tidigare för att testa dem hihi

      Äter du vanlig kost eller LCHF?
      Vid en kost med gluten/stärkelse så är jag inte riktigt hemma, jag har tyvärr inte så stor koll på när kroppen där går in i fettförbränning. LCHF däremot så går kroppen på fettförbränning större delen av tiden eftersom du inte har något glukos att ta av ur maten.
      Kram

Leave a Reply

