Japansk Bordsgrill

Jag fick hem en Japansk Bordsgrill förra veckan och jag måste verkligen rekommendera den!

20130912-201659.jpg
Den är liten och smidig dock inte så smidig för grillning av stora sällskap då den som sagt inte är så stor.

Man tänder den utan tändvätska, det går ner i keramiken annars. Vi grillade olika korvar på den sist och det gick jättebra! Smakade smaskens!
Den är smidig och står kanon på vilket bord som helst! Jag ser framför mig hur vi kommer använda den som grill i vinter! För ja, det visste du väl att man kan grilla även på vintern 🙂 men visst är det så, det är kanske inte alltid lika kul att gräva fram stora webern eller vad ni nu kan tänkas ha 🙂

Tänk dig en dag ute i snön och så slänger du på ett paket korv till barnen eller några grillspett. För er som gillar marshmallows är den säkert helt perfekt! Oj… Skrev jag det här….. Haha!

20130912-202220.jpg
Nästa gång har jag tänkt att provgrilla ett platt-lchf-bröd på den, just eftersom den är så händig och gallret är något tätare än på en stor.
Så…. Summakardemumma, den får hela 4 korvar av 5! Den föll lite på att den inte är så stor, men det är ju kanske egentligen inte en nackdel!

20130912-202536.jpg

Men, vet du vad det bästa är! Jag har fått äran att erbjuda just dig 50% rabatt vid köp av en Japansk Bordsgrill från www.giz.se om du använder koden: KOSTOLOGIK i kassan!

Och vet du vad…. Jag tror den är helt makalöst supersmidig för dig som bor med balkong, just för att den är både enkel att sköta, lite och smidig och den väger inte så mycket. Släng din elgrill och köp en Japansk Bordsgrill vettja….

Leave a Reply

