Te-drickarmammorna motionerar

God kväll min vän, hur har du det?

I kväll uppmärksammade tjejerna mig på mitt vulgära “träningsspråk” när vi tränade!

One liners som “naveln ska hälsa på anus” vid plankan eller “öppna busken för skogen” vid squatsen och “tänk bröst mot bringa” vid dipsen…… Eller spänn ringmuskeln och dra in naveln vid “fallskärm”……. Jag ska inte ens dela med mig om vad som kom när det var dags för burpees…….

Ja men du vet, det liksom bara ploppar ut skit ibland, speciellt när man är väldigt censurerad hemma med två små som snappar upp precis ALLT, haha!

20130911-224457.jpg
Snyggast i stan, jag och Linnéa! Men kul har vi och svettiga bli vi! Jag är så förbannat impad av vår Ullis, shit vilken kämpe! Så mycket vilja och ork hade jag inte ens i närheten av när jag började träna efter mina graviditeter.

Nu ska dessutom “Te-drickar mammorna” ut på galej till helgen, ska bli så kul!! Tjejkväll! Vi släpper iväg våra “lattepappor” helgen efter 🙂

Det där med te….. Ja det vet ja inte vart det kom ifrån, det är ju bara Linnéa som inte bäljar svart guld haha!

20130911-225259.jpg
Om inte jag kan sätta en penna i skinkvecket snart så ger jag upp, haha!

2 thoughts on “Te-drickarmammorna motionerar

  1. Haha vad roligt, kollegorna undrar nog varför jag sitter för mig själv och skrattar! 🙂 önskar te-drickar mammorna en riktigt rolig helg !!

Leave a Reply

