#kostologik30 dag 8

20130911-215539.jpg

Holy m-fuckahhhh vilken träningsvärk jag hade när vi körde igång idag!

20 minuter 20/10 intervaller i backe nivå 12. Halleluja amen!
50 utfall med vikt
Sen 2 vändor 6-pack abs med 5kg vikt.
8 stycken intervaller vardera med planka och “fallskärm” (med andra ord… Ja har ingen jädrans aning om vs den heter haha”)
50 utfall med vikt
#kostologik30 13 minuter
Och avslut 8 intervaller 20/10 lutning 5

20130911-215529.jpg
Nu tackar jag för mig med en kall dusch! Japp….. Du läste rätt min vän, jag älskar att duscha kallt efter träning!

Leave a Reply

