Work mode

God eftermiddag min vän, idag lämnade jag barnen med älskade gudmor Louise och så drog jag sedan och jobbade en stund. Full ös med öppningen av restaurangen. Kommer bli så bra det här!

20130909-164731.jpg
Lagom höstigt och härligt ute så körde på senapsgula brallor idag!

20130909-164810.jpg
Haha nån snygg-min lyckades jag få till oxå!

Nu rullar det på, samtidigt som jag ser fram emot att börja jobba heltid och ha en stadigt märkbart högre månadsinkomst så har mamman i mig lite ångest, mina små ska skötas av andra…. Men ja det går nog bra! Jag får tänka som så att vända och vrida på pengar som föräldraledig är inget roligt, ska bli så skönt att slippa det nu, fast det har ju helt klart varit värt det! Att jag haft lyxen att spendera så mkt tid med mina barn, ja vi båda två har ju varit hemma 🙂

Det blir ett nytt kapitel för oss! Härligt!
Nu ska vi bara planera lite kring kurser och sånt vi båda ska fara iväg på. Hej å hå!

2 thoughts on “Work mode

Leave a Reply

