#kostologik30 schema dag 6-10

Imorgon så vilar du! Din kropp behöver en liten paus!
På tisdag kör du samma övningar som tidigare MEN ett lite annat upplägg och det här kommer att ta cirka 24 minuter av din tid, vilan inräknad. Alltså lite längre än förra passet MEN effektivt på ett helt annat sätt, du kommer att höja och sänka pulsen fler gånger bl.a.

20130908-171616.jpg

Du kör alltså övning 1 & 2, vardera i följd två gånger. Alltså exempelvis Speed Squats / Höga knän / Speed Squats / Höga knän och sen vilar du i 60 sekunder.
Sen kör du övning 3 & 4 gånger två och vilar sen 60 sekunder. Så här gör du med alla sets och så ställer du in 30/10 på din tabata-app! Hänger du med?

Njut nu av din vilodag och kom tillbaka stenhårt!

Heja heja!!

Advertisements

2 thoughts on “#kostologik30 schema dag 6-10

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s