#kostologik30 dag 4

Hej hej vännen, har du lika fint hos dig som jag har här?

Alltså vilket underbart höstväder!!! Jag började min lördag med mys, massa mys med mina barn, vi myser alltid lite extra på helgmornar, just för att skilja vecka från helg.

Vid 10.30-snåret plockade Ullis upp mig och iväg for vi med fitnessmattor och hund. Berget nästa! Blev 5km kuperad terräng och denna relativt nyförlösta mamma imponerar mig! Hon kämpar på som en häst, envis som en åsna och inget gnäll! Motivationen finns där och jag är så stolt över henne! ❤ När vi kom tillbaka ner till “vändplanen” så lånade jag Nelson (hunden) och tog mig en joggingrunda i lite högre tempo, jag som trodde Nelson skulle peppa mig och springa om mig, haha! Men han tyckte nog mest jag var jobbig, han resonerade lite “varför springa när jag kan gå” haha!

20130907-153510.jpg
Väl tillbaka på “vändplan” så körde vi #kostologik30 varpå jag bytte ut heel touch mot situps i lutning, jääääääävel vilken skillnad! Varför har vi inte en sån bänk på gymmet??? Då skulle jag alltid göra mina situps i den haha! Jag har faktiskt ganska vältränad mage numer, stenhård är den, synd bara att den inte syns under all “mammahud”…. I sinom tid!

20130907-153744.jpg
En bild på tricepsövningen, dips! Ser du skillnaden på armarna om du jämför med förra bilden i tidigare inlägg 🙂

Hur går det för dig? Vill du hoppa på så finns instruktioner längre ner i kategorin #kostologik30

3 thoughts on “#kostologik30 dag 4

Leave a Reply

