Sjuklig sockerchock….

Heeeej min vän! Hur mår du? Träningsvärk? Min är helt okej idag faktiskt! Idag har det varit ombytta roller, pappa har varit hemma med barnen och jag for strax innan 8 iväg på byggmöte för nya restaurangen. Jag kom på mig själv i bilen “wohoooo egentid, wohoooo egentid” även om jag bara skulle åka och jobba, missförstå mig rätt, jag ÄLSKAR min familj mer än allt annat men ibland är det förbannat skönt att vara helt själv, typ i en bil och vrålsjunga Lilian med Depeche….

20130905-195528.jpg
Det här vackra nätet mötte mig utanför dörren imorse, det är verkligen så typiskt vår och höst när det sitter dagg kvar i spindelnäten och det är lite lagom bitigt ute, så friskt och bara så krispigt mysigt! Jag gillar att ta på mig skinnjackan och höra hur löven faller, det får mig att blicka framåt, mot nästa årstid och andra möjligheter.

20130905-195809.jpg
Så här snögga var vi strax innan vi drog till Terassen och käkade buffé, LCHF-style för mig of course, men det var så gott så jag överäta verkligen, jag är fortfarande mätt! Eller så var det den där chokladbollen jag inte hade karaktär att säga nej till………….

Om du bara visste vilken sjuk sockerchock jag fick mitt i ett planeringsmöte, shit pommes! Du vet när man inte kan sluta skratta utan att man börjat hulka och gråta typ…. Verkligen hysteriskt asflabb över egentligen ingenting, haha! No more, dippen efter var ju ungefär likadan fastar andra hållet, tur ja satt i bilen hem haha!
Påverkas du på samma sätt?
Jag märker det är värre nu än i början av året, då klarade jag av några undantag utan den här effekten…

Nu ikväll har jag och Polly promenerat till min mormor och varit där och myst en stund ❤

Leave a Reply

