#kostologik30 dag 1

Jag är slut som artist!

Alltså, idag har jag bara varit helt sjukt trött! Ingen rast, ingen ro, ingen vila bara gno…….

Vi blev bjudna på gudomligt god middag hos ett par vänner! Jag hade med mig egen pasta, krånglig som jag är.

20130904-231748.jpg

Sen blev det berget där jag avslutade med målet jag la upp igår 🙂

20130904-234524.jpg
Bara så du vet så är inte korrekt utfört, jag skulle haft armarna tätare intill kroppen, lättare sagt än gjort när man kör de sista. Ibland är det därför viktigt att fota eller ha med en kompis som rättar dig!

2 thoughts on “#kostologik30 dag 1

Leave a Reply

