Ketos kommer krypandes

Sanslöst…. Dagen än så länge har gått i ett, jag har testat på att vara fyrbarnsmamma, går ju galant 🙂 vi har hunnit “fika” på stan, några mammor med barn, så mysigt! Du vet… När barnen tvångskramar varandra, slåss om Bamse och bara är så där bedårande söta!

Nu sover mina små och egentligen skulle jag väl vika tvätt, men jag sov så dåligt i natt…. Så…. Jag slänger mig på soffan här nu i några minuter….

20130904-142849.jpg
Jag har galen träningsvärk! Underbart!
Vad som är än lustigt är att min kropp har nog hittat helt rätt efter 5:2 testet, jag har ökat upp mängden mat något (jag äter som en häst) men den behöver det här energiintaget med den ökade träningen, jag känner det… Jag känner också just nu hur kroppen går på fettförbränning (ketos) helt sanslöst vad jag lärt känna min kropp det senaste halvåret! Eller ja….. Jag lyssnar numer på min kropp!

Jag ser fram emot ett tungt pass ikväll! Dessutom utöver min “vanliga” träning så blir det självklart #KOSTOLOGIK30

Vad duktiga ni är, jag har sett att fler av er redan gjort er work out!!! Heja!!! Jag blir så stolt över er!!!

4 thoughts on “Ketos kommer krypandes

  1. Visst är det oändligt härligt att lära känna sin kropp. Tänk, innan jag faktiskt började leva mitt liv på riktigt hade jag ingen aning om hur min kropp reagerade på det ena eller det andra. Jag åt, stressade och körde på utan att ägna en tanke åt hur kroppen faktiskt påverkades. Eller ens ATT den påverkades.
    Det är en fin insikt att vi faktiskt kan styra så mycket som vi kan. 🙂

Leave a Reply

