3 projekt

God förmiddag kära du,
Fullspäckad dag? Jag har träningsvärken från helvetet, så gött! Vi har en barngrind i hallen som jag brukar kliva över rätt lätt med mina 160cm…. Inte idag, jag fastnade halvvägs, tack älskling för att du bara skrattade, haha!

Nu är vi snart inne på hösten, visst är det så att det allt som oftast är “träningshets” i januari och strax innan sommaren börjat, där alla ska bli snyggast möjligt på 6-8-12 veckor eller vad som nu kan tänkas.

Jag gillar inte den hetsen, det blir lite som en klyscha, varje år samma sak!
Så…. I år tänker jag fortsätta med min träning och jag kommer dessutom att dela med mig av kickass hemmaträning, typ en 30dagars, är du på? Kommer ta Max en 15-20minuter av din tid varje dag. Men vi kommer börja med 8minuter och successivt öka.

Sen kommer jag nu i höst/vinter fokusera på nya maträtter. Jag kommer fokusera mycket på Ät från havet och även Grilla på vintern! Känns det som er okej upplägg för dig?
Har du tips på vad mer du vill läsa om?

20130903-081604.jpg
Bilden är photocred till min sambo, jag snodde den rakt av från hand instagram, ooops!

One thought on “3 projekt

Leave a Reply

