Ett par viktplattor

Nä men hej snygging, hur är det med dig? Haft en bra dag?

Jag har tänkt flera gånger idag, nu måste jag blogga… Eller nä nu måste jag blogga… Men tiden har inte räckt till!

Först nu, nu när jag ligger i sängen (borde läsa mer kurslitteratur) så tar jag mig tiden… Ja, du vet ju hur det är när det alltid dyker upp en massa måsten osv.

Hela förmiddagen spenderades med världens bästa mormor, sen kaffe hos bästa väninnan och hämta barnen, hem, lunch, söva barn, laga mat, hjälpa mormor, mata barn, äta själv, dricka kaffe, söva barn, byta om och sen TRÄNING…. Det behövde jag idag och shit alltså vilket gött pass vi fick till! Tack älskling! ❤

20130902-224229.jpg
Kvinnor kan och jag kan lova dig att jag kommer ha träningsvärk imorn!

20130902-224319.jpg
Jag älskar träningsvärk! Så här ser schemat ut på ett ungefär, jag la till 3×16 utfall med 2x8kg vikter, 2x6pack abs appen. Helt suveränt!

20130902-224613.jpg
Dessutom var ALLA mina träningskläder i tvätten…. Fan…. Så det fick bli mina minimjukisshorts…. Jag brukar aldrig träna i så korta shorts men nöden har ingen lag och till gymmet skulle jag ju…. Men det gick hyfsat bra…
Jag gillar viktplattor!
Jag kommer att ha sjuklig träningsvärk imorgon!

Och nästan allra bäst av allt var att alla våra fönster putsades idag! Helt jävla underbart snygga är de nu! Och nääää jag är inte lat, inte för fem öre, utan vi prioriterar bara rätt för oss… Ingen av oss här hemma vill putsa fönster heller för den delen… Det tar tid.. Suck! De blev såååå fina!!

20130902-231051.jpg
Hur gör du? Gillar du att putsa fönster?

One thought on “Ett par viktplattor

  1. Jag har bara takfönster så jag putsar dom faktiskt inte. Finns ingen anledning till det tycker jag. Men när jag bodde i lägenhet med riktiga fönster så putsade jag höst och vår. Sen fick det vara helt enkelt.

Leave a Reply

