Barfotaskor

God kväll min vän,

Hur är din lördag? So far kanske?
Jag ska knyta mig snart…. Precis avslutat ett 2h och 23min långt samtal med min bästa vän som bor på Irland. Så skönt att kunna ventilera och bara va sig själv ibland. Både skratt och tårar och just nu känns det lite ljusare. Nu längtar jag som en tok tills jag kan åka över igen…. Jag saknar “hemma” ibland så det gör ont, eller ja det är väl mest människorna ❤

Men…….
Jag tänker investera i ett par barfotaskor. Ett par five fingers….
Men det är lite ren grekiskan för mig, så vore så supertacksam om du kan tipsa mig lite?

20130901-001422.jpg
Om jag förstått rätt så är vibram-sulor bäst? KSO ska det också vara?
Storlekar är tydligen svårt? Kanske är allra bäst att prova ut några i butik?
Tekniken lär man sig snabbt?

De är ju inte direkt snygga… Men förhoppningsvis så väger fördelarna upp att mina fötter kommer se ut som ankfötter? 🙂 jag hoppas på att mina benhinnor inte ska märkas av, utan att de jobbar på som vanligt 🙂 så ös gärna på med ris och ros!

Leave a Reply

