#lchfträffmalmö2013

Alla ni goingar som är där, hoppas ni får en sjukt rolig, lärorik och intressant dag! ❤
Jag skulle varit där idag med min Canon, minglat, fotat, umgåtts och lärt mig massor. Men logistiken hemma höll inte riktigt och tyvärr fick jag tacka nej, familjen går före. Jag är inte bitter längre utan ser fram emot en annan gång istället, med samma möjligheter.

Ni får gärna skvallra om hur det var och dela med er hur ni haft det!

Jag har precis smällt i mig smörstekt haricoverts, snabblunch och nu ska jag fortsätta röjandet och andra åtaganden. Det är tungt idag men det går, oftast är det tungt innan det blir lätt igen!

All kärlek,
Mickan

2 thoughts on “#lchfträffmalmö2013

  1. Hej!
    Du var saknad på #lchfmalmö2013 igår, det ska du veta! Jag hoppas att det ordnas en ny sådan träff, som du oxå kan gå på!
    Som jag skrev igår. Vi måste verkligen pricka in en träff när du kommer ner till Ängelholm! Ett måste helt enkelt!
    Jag hoppas innerligt att det börjar ordna upp sig med saker o ting som har hänt! Familjen är ju det viktigaste man har! Allt annat får komma i andra hand!

    Hoppas att allt är fint med dig o att vi syns o hörs snart!
    Kramar
    Charlotte (Motbattreliv)

Leave a Reply

