Pasta-grisen i mig längtar…..

Jag är en obotlig pastagris! Amen!
Jag jobbar med det, inte varje dag… Men ibland…. Ibland kan jag drömma lite lagom om pestopasta eller carbonara! Nu menar jag inga jädrans shiratakinudlar….. Vidrigt haha!
Utan jag menar riktig pasta gjord på mjöl! MEN det triggar mig så in utav helvete…. Mer än en delicatoboll…. Det kan jag hantera en….

20130830-195405.jpg
Idag hämtade jag ut ett paket från Charlotte som kommer från hennes mysiga shop som ni hittar här och ni förstår i detta paket så fanns dessa två bönpastapaket….. Jag längtar verkligen efter att testa, då flertalet påstår att det faktiskt är gott.

Jag letar egentligen inget pastasubstitut utan vill bara någon gång kunna äta en hyfsat god carbonara utan att tappa kontrollen helt.

20130830-195757.jpg
Dessa kryddor kom också idag, ska bli så spännande! Den här shakalaka-kryddan låter awesome, ja de är ju alla utan tillsatser och orkar man inte göra hemma själv så är det ju toppen med såna här påsar eller hur 🙂

Nu blir det en massa Depeche Mode, nån xider bright, en näve nötter (eller fler) och mys med min karl! Kanske att vi orkar se nya Star trek filmen…
Vad gör du en kväll som denna?

All kärlek,
Mickan

Leave a Reply

