Lättsåld

Laga mat är ju något jag gillar…. Gör du det min vän?

Idag blev det lunch med bästa Louise, bebisen i magen och mina små. Mysigt! ❤ Jag är så lättsåld ibland alltså….

Jag fick med mig en reklamtröja från Falcon hem igår… Och tjaaaaa, jag gillade faktiskt att tröjan är “ut&in” och layouten på trycket så ja har faktiskt varit en levande reklampelare idag…

20130828-235626.jpg
Jag bara väntade på att någon skulle påpeka att LCHF och min tröja går ju inte ihop…. Haha! Mycket riktigt, en bekant påpekade detta… Jag garvar bara lite… Fan, det är en gratis tisha med hyfsat läckert tryck. Punkt. Nothing less, Nothing more…

20130828-235901.jpg

Åter igen en dag där vi mötts i dörren, min sambo och jag, men jag ser alltid till att lämna mat färdiglagad, inte för att han inte kan, han är rätt duktig i köket när han vill, utan för att jag är mamma… Jag tror det är anledningen… Jag vill veta att maten är klar, att barnen har middag färdigt och att han dessutom ska slippa slava i köket efter en dag på jobbet…. Sen vet du ju, jag gillar att laga mat, oavsett vad det är….

Idag blev det köttfärsröra… Nomnomnom!

20130829-000242.jpg

Leave a Reply

