Min dag!

Äh bara för att det är söndag så behöver man inte ligga på latsidan…. Eller?

Det spelar egentligen ingen roll vilken dag det är. Du väljer. Du bestämmer. Punkt.

Imorgon börjar “hösten” för oss här i familjen. Min älskade sambo börjar jobba, på torsdag börjar min utbildning, jag ska börja jobba mer för att successivt komma upp i heltid, barnen ska inte börja förskolan förrän i november. Ja, det kommer bli en spännande höst som kräver en del av oss vuxna. En hel del logistik men det får gå. De flesta familjer har det körigt, vi har bara fördelen att mitt jobb är relativt flexibelt.

Så….. jag såg framför mig hur min vecka med träning inte är riktigt genomförbar då jag jobbar tisdag/onsdag, pluggar torsdag och en fullspäckad helg. Såååå jag gav min sambo “min” träningsdag dvs min måndag, eftersom hans ryker på tisdag när jag jobbar… Och min rök ju där genom att jag var så generös, haha. Så min fick bli idag.

20130825-233042.jpg
Inte det bästa passet och lååååångt från en mil, men det blev en del styrka och några vändor med “6-pack abs” så jag är nöjd ändå.

Maten idag vart trist…. På bild! Men otroligt roande i mun och mage, haha!
Lunch: Smörstekta champinjoner och ICAs vitlökssås (0,5gr kh/100gr)

20130825-233457.jpg

Middag: Smörstekta grönsaker (haricoverts, brysselkål och hemma odlad salladslök) en strimlad biff från grillen tidigare i helgen och sen en stoooor klick ICAs vitlökssås! Möms för böveln!

20130825-233722.jpg

Min platå verkar nu dessutom ha släppt, helt fucking-tastic!

Leave a Reply

