Man får INGET gratis!

Det finns två saker man kan vara säker på här i livet!
1. Du får INGET gratis!
2. Vi kommer alla så småningom att dö.

Min resa är inte färdig! Jag har kommit mer än halvvägs men det är sluttampen som är jobbig! Det kommer att gå upp och ner för dig. Du kommer en dag vara jätte nöjd med vad du åstadkommit för att sen dagen efter tycka att du står still. Du kommer behöva inspiration och pepp. Du behöver ett mål (många delmål) och en vilja där motivation ligger som nummer ett.

Min resa har varit långt från rak men jag har två nyckelord som jag följer: LCHF & regelbunden TRÄNING! Med dessa ord har jag kommit så här långt, på 27 veckor!

20130819-115056.jpg

Klyscha: Men kan jag, ja då kan bannemig du också!

Nu ska jag framöver ge dig några avgörande tips, enkla tips för att även du ska lyckas!
Det första jag kommer ta upp är Nätverk!
Det kommer jag prata om i nästa inlägg!

All kärlek, Mickan

8 thoughts on “Man får INGET gratis!

Leave a Reply

