En underskrift tack!

Härom dagen vart jag faktiskt helt förstörd! Det här är inte relevant LCHF-mässigt men eftersom jag bloggar som mig själv så måste jag få dela med mig av sånt som händer i min vardag på ett personligt plan ibland och just nu är jag fruktansvärt förbannad OCH ledsen!

Som du vet så gick ju min morfar bort 18/7 och det är fruktansvärt tufft fortfarande! Jag har kort och gott förlorat min allra bästa vän och min “pappa-förebild”, att se mormor ledsen varje dag gör att min hjärta går i tusen bitar och jag känner att jag räcker inte till….

Men till vad som gör att jag går i taket av ilska är allt som ska fixas INNAN jag kan få sitta ner och sörja min morfar ordentligt, TROTS att begravningen varit…. Senast igår när jag ringde ett samtal, ja… Då ber mig (ursäkta) kärringjäkeln att få morfars underskrift på ett papper så skulle hon hjälpa mig… Jag påpekar ÅTERIGEN att det är ett dödsboärende varpå hon kontrar med att Morfar MÅSTE skriva på!!! När jag frågar om hon är helt inkompetent eller om hon förväntar sig att jag ska återuppliva honom så säger hon “nej självklart inte men han måste fortfarande skriva på”!!!

Jag blev så jävla förbannad att jag höll på att koka över både ilska och tårar! Tillslut, när jag bad att få kopplas till hennes chef för att jag ville lämna ett klagomål så löste det sig… Chefen i sig bad om ursäkt för sin inkompetenta idiot till undersåt MEN skadan var redan skedd….

Och vet du vad det värsta är, det här är ANDRA gången jag haft ett sånt här samtal!
Fy fan det önskar jag ingen!

20130816-195413.jpg

20130816-195447.jpg
Min fina älskade Morfar vad jag saknar dig! ❤

3 thoughts on “En underskrift tack!

  1. Fattar inte va de e me folk ibland!! Min morfar hade samma problem när han skulle avsluta en prenumeration efter att mormor lämnat oss!
    När man säger att de handlar om ett dödsboärende så måste dom väl fatta att den som ska avluta eller säga upp eller va de än nu är så kan personen själv i fråga inte skriva under..

    förstår att du mår dåligt över detta!!
    Många styrkekramar till dig!

  2. Åååh, herre…! Man blir ju mörkrädd! Vad är det för folk som jobbar på vissa ställen egentligen?! Fruktansvärt! Varma kramar till dig<3

Leave a Reply

