Kvalité

Min underbara dotter och jag passade på att laga lite mat tillsammans idag. Första gången hon stått på en stol och hjälpt mig i köket. Vad fort de växer upp.

Vi har lagat köttfärslimpa med ärtor i till hela familjen, med lite Smokey Liquid i. Mums!

20130815-153501.jpg
Jag blir så sjukt stolt för varje lilla framsteg mina barn gör!

20130815-153602.jpg
Sen gjorde vi lite mat till lillebror, köttfärs, blomkål, morot, champinjoner, lök, smör och crème fraiche. Polly smakade på allt och ropar “mmmm gotttttt” varje gång hon tar något nytt i munnen och sen spottar hon ut det haha! Hon är som far sin, supersvår att få att äta grönsaker som inte är gurka eller majs.

20130815-153820.jpg

En annan sak som jag är sjukt stolt över att vår lille Scott, 9 månader och 12 dagar gammal gick sina första steg alldeles själv! Kan ni tänka er vad jag gjorde, jo jag är nog en typiskt blödig mamma där. Jag börjar lipa, glädjetårar och kan inte sluta krama honom, fast han ålar sig och säkert tycker mamma är pinsam redan haha!

Leave a Reply

