Renovering både hus och kropp

Alltså finns det något bättre än när ett av tusen projekt är klara?
Vi har ju som du vet renoverat mitt före detta kontor till sovrum. Idag blev vi klara!

20130811-191549.jpg
Nu ska det småpiffas, sånt som är roligt! Vitt och svart och det enda färgstänket är det apasnygga överkastet jag fynda för några veckor sen i en loppisbutik, en gammal textil fabrik hade lagts ner och då hittades helt nya 70-tals överkast! Jag är så nöjd! Just det…. De gamla köksstolen fick flytta in, passar ju perfekt!!

20130811-191804.jpg

Renoveringen av mig och min kropp har varit lite mindre prioritering det sista, maten flyter på, en del träning har det blivit men jag har njutit av semestern så att säga. +-0 på vågen vilket ändå känns förjävla bra! MEN imorn är det kickstart och vi har pratat och funderat väldigt mkt på 5:2 här hemma. Så den kommande veckan tänkte jag testa mig på det. Jag återknyter givetvis här hur det går, självklart får du följa med.

Hur går det för dig med din renovering?

Leave a Reply

